Coronavirus: veelgestelde vragen

Wordt mijn bestelling nog wel bezorgd?
Pakketten zullen gewoon op de afgesproken dag en tijd worden bezorgd.
Bezorgen jullie mijn bestelling ook als ik in thuisquarantaine zit?
Dat is een mogelijkheid. Mocht u zich hier zelf niet comfortabel bij voelen, dan kunt u contact met ons opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Onze klantenservice is zoals altijd bereikbaar en helpt u graag met het vinden van een oplossing.
Zijn er extra hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

Onze bezorgers dragen tijdens de levering schone handschoenen bij het lossen. Dit betekent dat zij bij iedere klant een nieuw paar aan zullen trekken.

Wanneer de bezorgers arriveren bij uw woning, zullen zij de bestelde producten voor uw deur plaatsen. Zij bellen bij u aan en nemen daarna minimaal twee meter afstand. Zodra u de deur opent zullen de bezorgers in uw bijzijn zelf het krabbeltje plaatsen, zodat u dit zelf niet hoeft te doen. Op die manier wordt contact zoveel mogelijk vermeden.

Zijn jullie op het moment telefonisch bereikbaar?

Het is drukker dan normaal op onze klantenservice. Hierdoor is het mogelijk dat onze klantenservice slechter te bereiken is dan u van ons gewend bent. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Mocht het zo zijn dat u ons niet te pakken krijgt aan de telefoon, dan raden wij u aan om ons serviceformulier in te vullen. Wij doen ons best om hier zo spoedig mogelijk op te reageren.

 

Vraag niet beantwoord?

Neem contact op via info@douche-concurrent.be of bel naar 0380 - 847 56 (keuze 1)