Bestellen

Kan ik ook bestellen via de telefoon of e-mail?
Jazeker, dat is mogelijk! De factuur wordt dan via de e-mail naar u verzonden. Zodra wij uw betaling binnen hebben, wordt uw bestelling verwerkt.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is geplaatst?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, krijgt u een bevestigingsmail van ons. Heeft u na een uur nog steeds geen bevestigingsmail? Neem dan contact met ons op.
Wat als ik geen bevestiging heb ontvangen?
Wanneer u geen bevestigingsmail hebt gehad, kunt u het beste contact opnemen met onze afdeling bestellingen via bestellingen@douche-concurrent.nl of bel naar 010 - 230 99 34 (keuze 4).
Hoe kan ik BTW-vrij bestellen?
Indien u beschikt over een buitenlands BTW-nummer kunt BTW-vrij bestellen. Let wel op dat u hiervoor een zakelijk account moet aanmaken. Indien u als particulier reeds een bestelling heeft geplaatst kunnen wij hiervan niet de BTW terugstorten. Klik hier voor het maken van een zakelijk account.

 

Vraag niet beantwoord?

Neem contact op via info@douche-concurrent.nl of bel naar 0380 - 847 56 (keuze 1)