Annuleren en retour

Annuleren

Heeft u een bestelling geplaatst, maar wilt u deze toch annuleren? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Wanneer de bestelling nog niet verwerkt is, kunnen wij uw bestelling nog annuleren. Vul onderstaand formulier in en wij doen de rest. Wanneer de rekening nog open staat, hoeft u deze niet meer te betalen. Heeft u van te voren betaald? Dan storten wij het geld terug.

Heeft u de bestelling via het formulier geannuleerd, maar is de bestelling al verwerkt? Dan kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren. Stuur de bestelling dan retour, zoals hieronder staat beschreven.

Klik hier voor het annuleringsformulier

Uw gegevens

Aankoopgegevens

* Verplichte velden

 

Retourneren

Het kan zijn dat uw bestelde producten niet voldoen aan uw verwachtingen of wensen. Daarom heeft u 30 dagen bedenktijd ingaand op de dag nadat u de producten heeft ontvangen. U kunt ons binnen 30 dagen op de hoogte stellen dat u de overeenkomst wilt ontbinden, door gebruik van onderstaand retourformulier. Na het invullen van het formulier heeft u nog 14 dagen om het product naar ons terug te sturen.

U kunt ook binnen 30 dagen het product aan ons terugsturen. Let er dan wel op dat u een schriftelijke mededeling bijgevoegd waaruit uw herroeping blijkt. U kunt hiervoor gebruik maken van het Europees modelformulier (zie hieronder).

Klik hier voor het retourformulier

Uw gegevens

Aankoopgegevens

Retour te zenden artikel(en)

Retourvoorwaarden

Voeg uw foto(s) toe van het hierboven genoemde artikel/product

  • Let op: Maximaal 5 mb per afbeelding

* Verplichte velden

 

Stuur uw retourzending naar:

Douche Concurrent
t.a.v. afdeling klantenservice
Hofweg 13
3208 LE Spijkenisse, Nederland

Let op! Wij verzoeken u om gebruik te maken van het retourformulier hierboven. Met dit retourformulier kunnen wij uw retour sneller in behandeling nemen.
Handig: Klik hier om een retourlabel te downloaden en plak deze op de retourzending.

 

Wat gebeurt er na het invullen van het retourformulier?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling op je rekening. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Stuur het pakket, voor zover mogelijk, in de originele verpakking terug naar het bovenstaande adres. U kunt het Europees modelformulier voor herroeping hierbij toevoegen.

 

Betaal ik verzendkosten voor het retourneren?

Wanneer u een product wilt retourneren dan kunt u deze kosteloos in onze magazijn afleveren. Klik hier voor het adres en openingstijden. Eventuele verzendkosten voor retourzendingen via de post of een transportbedrijf worden niet door ons vergoed. Wel vergoeden wij eventuele verzendkosten die u bij uw bestelling heeft betaald, wanneer u de totale bestelling retourneert. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per PostNL of transportbedrijf naar Douche Concurrent sturen. De verzendkosten variëren.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Heeft u nog vragen betreft het annuleren of retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice via:

Randvoorwaarden

Wij verzoeken u om bij het retourneren rekening te houden met onderstaande punten:

  • Het product graag compleet en onbeschadigd, ongebruikt en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking terugsturen;
  • Producten die conform uw instructies zijn gemaakt (maatwerkproducten) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

Let op: De originele verpakking graag intact houden. Stickers, teksten en tape uitsluitend gebruiken op de buitendoos.

Verpak de originele verpakking, inclusief begeleidende brief, in een buitendoos, uitsluitend dichtgeplakt met transparante tape. Gelieve géén zwarte of grijze duct tape gebruiken.

 

Voorbeeld foutieve verpakking

Retour foutief verpakt

  • Niet verpakt in een buitendoos.
  • Originele doos ingetaped.
  • Stickers op de originele verpakking.
  • Geschreven tekst op de originele doos.
  • Geen begeleidende brief.

Voorbeeld correcte verpakking

Retour goed verpakt

  • Goed verpakt in een buitendoos.
  • Buitendoos ingetaped i.p.v. originele doos.
  • Stickers op de buitendoos.
  • Geschreven tekst op de buitendoos.
  • Begeleidende brief.